torsdag 16 november 2017

Veckoplanering vecka 47

FÖRSKOLEKLASS A
Måndag:  Idrott, Teknik, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Språklek- vi jobbar vidare med sammansatta ord, STARK-vi ritar till våra Bry sig om regler
Onsdag:   NTA- vi mäter och jämför, Skrivlek
Torsdag   Skogen- vi tittar på november, Året runt boken- vi ritar november
Fredag     LEKSAKSDAG Luciasånger med FB och FC, Mattelek- vi arbetar med siffra/antal 0-9 Boken om mig-min  favoritleksak

FÖRSKOLEKLASS B
Måndag:  Idrott, Teknik, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    NTA- vi mäter och jämför, STARK-vi ritar till våra Bry sig om regler
Onsdag:   Mattelek- vi arbetar med siffra/antal 0-9, Skrivlek
Torsdag   Skogen- vi tittar på november, Året runt boken- vi ritar november
Fredag     
LEKSAKSDAG Luciasånger med FA och FC, Språklek- vi jobbar vidare med sammansatta                  ord,  Boken om mig-min favoritleksak

FÖRSKOLEKLASS C
Måndag:  Idrott, Teknik, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    
Mattelek- vi arbetar med siffra/antal 0-9, STARK-vi ritar till våra Bry sig om regler
Onsdag:   Språklek- sammansatta ord, Skrivlek
Torsdag   Skogen- vi tittar på november, Året runt boken- vi ritar november
Fredag     
LEKSAKSDAG Luciasånger med FA och FB, NTA- vi mäter och jämför,  Boken om                       mig- min favoritleksak

Bildresultat för november skog tecknade bilder